طراحی و پیکربندی نرم افزار CRM

طراحی سیستم اتوماسیون،نرم افزار CRM و هر آنچه که شما در مجموعه مسکونی و برج ها، اداری، تجاری، موسسات، مجموعه های ورزشی و تفریحی به آن نیاز دارید، بصورت کدنویسی شده و افزونه تقدیم شما می نماییم.​

پنل های مدیریتی پیشرفته، ارسال پیامک، حسابداری، ورود و خروج، اخبار آنلاین، انبار، پنل های پشتیبانی و سامانه های جامع تیکت و اختصاص به بخش های گوناگون

نرم افزار CRM

نرم افزار CRM - اتوماسیون

نرم افزار CRM اداری

بدون شک برای مدیریت و پشتیبانی شرکت و موسسه خود نیاز به سیستم اتوماسیون جامع و کاربردی دارید که بتواند تمامی امور را برنامه ریزی و مورد اجرا قرار دهد. از طریق پیامک و ایمیل با کارمندان و شرکا در ارتباط باشید. حضور و غیاب، حقوق و مزایا، حسابداری و انبار، همه و همه در یک پکیچ برای شما طراحی و اجرا می گردد.

نرم افزار CRM مسکونی

مربوط به مجموعه های مسکونی و ویلایی، شهرک ها، برج باغ جهت ارتباط با ساکنین، مالکان و مستاجران ، پنل پیامکی جهت ارسال اخبار، هزینه های شارژ و مشاعات و پرداخت آنلاین آن -

نرم افزار CRM

نرم افزار CRM تجاری

مختص مجتمع های تجاری و پاساژ ها و مراکز خرید پنل های مدیریتی و پشتیبانی برای ارتباط مالکان و مستاجر و حتی مشتریان، پنل پیامکی، ارتباط آسان و سریع جهت اعلام شارژ و دریافت مکانیزه آن، پرداخت آنلاین و واریز مستقیم به حساب مجموعه، حسابداری و هرآنچه شما به آن نیاز دارید.

نرم افزار CRM تفریحی و ورزشی

سیستم اتوماسیون مختص مجموعه های ورزشی و تفریحی، سالن ها، سینما، رستوران ها جهت مدیریت و پشتیبانی ارتباط با مشتریان ، پنل پیامکی اختصاصی، سامانه جامع پرداخت آنلاین و هزاران کارایی که گروه فروز وب آنها را برای شما طراحی و کدنویسی و اجرا می نماید.

ویژگی های نرم افزار CRM :

دیگر نیازی به نگرانی درباره‌ی مدیریت روابط با مخاطبان، پیگیری‌ها یا هماهنگی‌های پیچیده نیست. نرم افزار CRM به شما کمک می‌کند تمام فرآیندهای ارتباط با مشتری ومخاطب را به سادگی و دقت در یک پلتفرم امن و همیشه در دسترس مدیریت کنید. نرم افزار CRM نه تنها ابزار شما، بلکه همراهی، مطمئن برای کسب‌وکارتان است؛ که با خودکارسازی اقدامات و تحلیل دقیق ورودی ها، به شما اجازه می‌دهد بر رشد و توسعه تمرکز کنید و از آشفتگی‌ها دور بمانید.

۱- پرونده مخاطبان بسیار جامع

۲- وظایف و یادآورها

۳- کمپین و اطلاع رسانی

۴- خرید و فروش

۵- اپلیکیشن موبایل

۶- پیامرسان اختصاصی

۷- داشبورها و گزارشات

مدیریت خرید و فروش

نرم افزار CRM ابزاری کارآمد برای ردیابی و پردازش سفارش‌ها، ثبت خرید و فروش‌ها و ارائه گزارش‌های دقیق مالی.

مدیریت فرصت ها و سرنخ ها

بزاری برای شناسایی، پیگیری و تبدیل سرنخ‌ها به مشتریان واقعی، با هدف افزایش نرخ تبدیل و رشد فروش.

مدیریت ارتباطات هوشمند

راهکاری برای سازماندهی و بهینه‌سازی تعامل با مشتریان از طریق ابزارهای خودکار و شخصی‌سازی‌شده است.

تیکت ها و تماس ها

سیستمی برای ثبت، پیگیری و حل سریع درخواست‌ها و مشکلات مشتریان در یک پلتفرم متمرکز.

داشبوردهای مدیریتی

ابزاری جامع برای نمایش و تحلیل داده‌های کلیدی کسب‌وکار در یک نگاه، به‌صورت گرافیکی و لحظه‌ای.

مدیریت پروژه ها و وظایف

سیستمی یکپارچه برای برنامه‌ریزی، پیگیری و اجرای پروژه‌ها و وظایف تیمی به‌صورت کارآمد و منظم.

مدیریت انبارها نرم افزار CRM

سیستمی هوشمند برای نظارت و کنترل موجودی کالاها، ردیابی ورودی و خروجی‌ها، و بهینه‌سازی فضای انبار.

فروشگاه ساز آنلاین

نرم افزار CRM ابزاری قدرتمند برای راه‌اندازی سریع و آسان فروشگاه اینترنتی، بدون نیاز به دانش فنی

فرم ساز حرفه ای

ابزاری قدرتمند برای طراحی و ایجاد فرم‌های آنلاین به‌صورت ساده و بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی.

گردش کار وظایف

نرم افزار CRM سیستمی برای تعریف، اتوماسیون و پیگیری فرآیندهای کاری به‌صورت ساختارمند و کارآمد.

حسابداری فروش نرم افزار CRM

نرم افزار CRM ابزاری برای ثبت، مدیریت و تحلیل تراکنش‌های فروش، صدور فاکتورها و پیگیری پرداخت‌ها.

دستیار وصول مطالبات

نرم افزار CRM ابزاری هوشمند برای پیگیری، سازماندهی و یادآوری مطالبات معوق از مشتریان.

برخی از ابزارهای کاربردی CRM :

✔ نرم افزار CRM یا نرم افزار ارتباط با مشتری با ثبت و مدیریت تعاملات بین شرکت و مشتری این امکان را فراهم می آورد که مدیران کسب و کار با دیدن گزارشات، سابقه ارتباط با مشتریان و نشانگرهای فروش بتوانند تصمیم های درستی برای کاهش هزینه ها، افزایش فروش و رضایت مشتری بگیرند.

✔ تحقیقات نشان می دهد که استفاده از نرم افزارهای CRM تا ۳۰۰ درصد نرخ تبدیل فرصت به مشتری را در شرکت ها افزایش می دهد.

✔ یکی از قدیمی ترین برندها در این حوزه crm مایکروسافت می باشد. البته salesforce , سی‌ آر ام شرکت Oracle و SAP نیز جزء نرم افزارهای معروف می باشند.

✔ در عصر کنونی ارتباط درست با مشتری اهمیت بیشتری نسبت به فروش پیدا کرده است. این موضوع جزء اصلی ترین مزیت رقابتی شرکت ها در موفقیت و فروش بیشتر است.
✔ ویژگی‌هایی که هر نرم‌افزار دارد، جز به جز هزینه قیمت و خرید نرم افزار CRM را تعیین می‌کند. به همین خاطر ممکن است قیمت خدمات هر شرکت ارائه دهنده ابزار مدیریت ارتباط با مشتریان با دیگری متفاوت باشد. موضوع مهم آن است که ابزاری متناسب با نیاز خودتان تهیه کنید.